Ondersteunende begeleiding naar de gemeente
Auteur | Bericht |
---|---|
Logeren met je PGB |
Geplaatst: dinsdag 12 Februari 2008 09:49
Gisteren hoorde ik van mijn Client dat de ondersteunende begeleiding per volgend jaar hoogst waarschijnlijk naar de gemeente over gaat (WMO). Weet iemand hier meer van? En wat als dit zo blijkt te zijn, moeten we ons dan door de gemeente laten inkopen? Ik hoop dat er hier mensen zijn die er meer vanaf weten. Groetjes sabine |
Geplaatst: dinsdag 12 Februari 2008 14:03
Of de ondersteunende begeleiding in 2009 inderdaad naar de gemeente gaat weet ik niet. De gemeenten zijn amper de gevolgen van de overname van de huishoudelijke hulp te boven. In grote lijnen gezien is het wel de bedoeling. De grote lijn is dat mettertijd alle AWBZ zorg voor mensen zonder verblijfsindicatie naar de gemeenten of de zorgverzekeraar gaat. Wat er met de mensen mét verblijfsindicatie gebeurt is nog onduidelijk: Die blijven onder de AWBZ vallen of komen onder een nieuwe regeling indien de AWBZ wordt opgeheven. Volg de discussie dus! |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk