1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

logeeropvang starten wat nodig ???

Auteur Bericht
Geplaatst: maandag 18 Februari 2008 16:33
Hallo,

Ik wil graag een logeeropvang starten voor kinderen met een beperking in de leeftijd van 4 - 12 jaar. Ik heb zelf 10 jaar ervaring met de doelgroep en het is voor mij tijd voor een nieuwe uitdaging.

Het plan is om een huisje op een vakantie parkt te huren (huttenheugte), 2 begeleiders en 6 kinderen. Het tarief wil ik tussen de 400 en 500 houden.

Wat heb ik allemaal nodig voor ik kan beginnen ?
MOet ik vergunningen aanvragen ?
Wat voor verzekeringen moet ik afsluiten ?
Wat heb ik allemaal voor kosten (als zelfstandige) als ik freelancers inhuur ?
Kan ik gebruik maken van stagieres ?
ZIjn er eisen waaraan een logeeropvang moet voldoen ??? zo ja waar kan ik die vinden ....

alle aanvullingen zijn welkom !

Alvast bedankt !

Evelien de Klein
Geplaatst: maandag 18 Februari 2008 17:56
Het plan is om een huisje op een vakantie parkt te huren (huttenheugte), 2 begeleiders en 6 kinderen. Het tarief wil ik tussen de 400 en 500 houden. vraagje: hoe kun je van te voren de prijs bepalen als je niet weet wat je kwijt bent? het is beter eerst goed in te schatten wat de onkosten kunnen zijn dan de prijs van te voren te bepalen op nog niets...

Wat heb ik allemaal nodig voor ik kan beginnen ? als je in center parcs zit heb je voor buiten niets nodig en binnen kun je afwachten wat de kinderen graag doen, knutselen, bad speelgoed, auto,s poppen enz.
MOet ik vergunningen aanvragen ? voor in center parcs hoef je geen vergunningen aan te vragen
Wat voor verzekeringen moet ik afsluiten ? als je freelancers hebt, hoef je geen personeels risico verzekering dat moeten ze zelf regelen. wel annulering en wa enz.