1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Intervisiegroep Zutphen

Auteur Bericht
Geplaatst: maandag 10 Maart 2008 00:00
We hebben een intervisiegroep in Zutphen en zoeken een vierde deelnemer;

- minimaal hbo opleiding
- ervaring in werken met je doelgroep
- zelfstandig werken en al reeds aan de slag zijn
- systeemgericht werken

Eens in de zes weken een ochtend.
Het gaat hierbij echt om de inhoud, dus niet om de procedures, en regelgeving om de hulpverlening heen.

Ben je geintreseerd, laat wat van je horen wie weet kunnen we elkaar ondersteunen en zorgen dat we nog effectiever en sneller kunnen werken.

groet Frank
Geplaatst: zondag 16 Maart 2008 09:09
hallo /Frank, ik woon in Wijk bij Duurstede, is misschien wel wat ver maar ik ben erg geinteresseerd om mee te doen aan de intervisiegroep want dat mis is erg als zelfstandig werkende. Voorheen werkte ik bij MEE als consulent, maar vanaf november 2007 werk ik zelfstandig als zorgconsulent/maatschappelijk werkende ook voor pgb houders. Kan je me zeggen welke dagen jullie bij elkaar komen, wat zo ongeveer onderwerpen zijn en wie andere deelnemers zijn.
Mijn naam is Louise krijnen, hbo Maatschappelijk werk en dienstverlening werk zelfstandig, ben ook ervaringsdeskundige (heb een gehandicapte dochter van 13 jaar oud, met verstandelijke en zintuiglijke beperkingen, dus zelf ook al 10 jaar pgb houder) 3 jaar gewerkt bij MEE -Utrecht voorheen 20 jaar gewerkt als zelfstandig horeca-ondernemer. Mijn leeftijd is 52 jaar.
groet, louise
Anne Geplaatst: zondag 16 Maart 2008 16:43
Beste Louise,

Ik ben ook op zoek naar een intervisiegroepje of wil er zelf eentje opzetten. Zutphen is voor mij te ver weg (ik woon in Amersfoort).
Ik werk als zelfstandig PGB hulpverlener en heb een eigen praktijk als creatief therapeute. En volgens mij hebben wij elkaar al eens gesproken (via stichting Sam in 2006).
Mocht je interesse hebben om samen met mij in regio Utrecht een intervisiegroepje op te zetten, dan hoor ik het graag.
Trouwens, andere gegadigden zijn ook welkom!

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.