Help...Beginnende freelancher....
Auteur | Bericht |
---|---|
Gast |
Geplaatst: dinsdag 01 April 2008 11:02
Hallo allemaal, Ik ben bezig om in combinatie met mijn huidige werk in de thuiszorg, voor mezelf te beginnen. Wie kan me wat vertellen over oa: Concurrentiebeding, wanneer je een VAR-verklaring moet aanvragen, hoe het gaat met het doen van belastingaangifte, welke verzekeringen er zijn wanneer ik bijvoorbeeld een been zou breken :( Ik weet dat het veel vragen zijn, maar reakties zijn erg welkom. Groetjes Chantal |
Nelleke |
Geplaatst: dinsdag 01 April 2008 11:48
Begin maar met het concurrentiebeding... Heb je op dit moment een concurrentiebeding in je contract? Dan zou dat kunnen betekenen dat je tot een jaar na je ontslag niet als freelancer aan de slag kunt. Een concurrentiebeding is niet altijd terecht. Voor meer info hierover zou je naar een rechtswinkel kunnen stappen, of een juridisch forum zoeken. Ik had zelf een concurrentiebeding in mijn contract met de thuiszorgorganisatie, en heb inderdaad een jaar moeten wachten tot ik als freelancer aan het werk kon. De rechtswinkel zag daar ook geen uitweg in. Ik heb dat jaar uitzendwerk gedaan. |
Annelies |
Geplaatst: dinsdag 01 April 2008 13:41
Misschien kan ik je helpen aan de informatie, die je zoekt, als freelancer. Maar dan zou je naar mijn profiel moeten gaan. ( op het oranje vlakje klikken ). Dan vind je mijn website en emailadres in de advertentie-tekst onder de foto staan. m.v.g. Annelies Blekman |
Linda |
Geplaatst: woensdag 02 April 2008 10:42
Hallo, Ik heb met veel interesse je oproep gelezen. Ik speel zelf met dezelfde gedachte.. Ik ben woonachtig in Eindhoven. Misschien kunnen we er samen eens over praten en brainstormen... groeten Linda |
Gast |
Geplaatst: zondag 20 April 2008 16:35
Dames, binnen mijn profiel is mijn site zzp-erindezorg.nl leesbaar. Ik heb daar een compleet stappenplan uitgeschreven voor als je overweegt ZZP-er te worden. Een hoop consequenties en zaken om te overpeinzen heb ik er opgenomen zodat je weloverwogen een keuze kunt maken. Als jullie nog aanvullende vragen hebben, mail me gerust! Groet, Lex |
(verwijderd) |
Geplaatst: woensdag 11 Juni 2008 22:26
Ik zou je met PGBextra ook graag van dienst willen zijn. Succes in ieder geval, Jan-Marc |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk