Tarief logeerhuis
Auteur | Bericht |
---|---|
Logeerhuis en gezinshuis Zara |
Geplaatst: zaterdag 05 April 2014 21:56
Wij hebben een eigen logeerhuis in onze eigen woning in nijkerk. Onze eerste loge bood zelf een bedrag aan van 570 euro per weekend. (vrijdagmiddag tot maandagochtend) Ik vond dat in eerste instantie best veel geld. Maar daar gaat natuurlijk een groot deel van naar de belasting. En er zit een verschil in per zorgvraag. Ik ben'zowel 's nachts als overdags best heel druk met deze cliënt. En er komen ook wel kosten bij voor activiteiten, wassen draaien,(bij deze client is dat nodig) shampootjes, aanschaf van bedden, beddengoed, onderleggers, tillift (die ik overigens niet zelf betaald heb) En het is 1 op 1 begeleiding. Eigenlijk ben ik puur de hele dag met haar bezig, en soms kijkt ze even een filmpje. Als je het omzet in uurloon is het niet heel veel geld. Maar het is inderdaad wel zo dat het logeren ontstaat uit passie voor je medemens. Het gevoel hebben iets te willen doen voor de ander. Dat hoeft niet perse een hoop geld op te brengen, en het verschilt dus per zorgvraag. Het meest belangrijk lijkt mij: Zit je kind daar op zijn plekje, is het veilig, word het liefdevol benaderd? En wie weet kun je wel over de prijs en kwaliteitverhouding praten? Ik heb op mijn site en in mijn profiel geen vaste prijs aangegeven. Dat is gewoon bespreekbaar. |
Logeerhuis en gezinshuis Zara |
Geplaatst: zaterdag 05 April 2014 22:02
Wij hebben een eigen logeerhuis in onze eigen woning in nijkerk. Onze eerste loge bood zelf een flink bedrag per weekend. (vrijdagmiddag tot maandagochtend) Ik vond dat in eerste instantie te veel geld. Maar daar gaat natuurlijk een groot deel van naar de belasting. En er zit een verschil in per zorgvraag. Ik ben'zowel 's nachts als overdags best heel druk met deze cliënt. En er komen ook wel kosten bij voor activiteiten, wassen draaien,(bij deze client is dat nodig) shampootjes, aanschaf van bedden, beddengoed, onderleggers, tillift (die ik overigens niet zelf betaald heb) En het is 1 op 1 begeleiding. Eigenlijk ben ik puur de hele dag met haar bezig, en soms kijkt ze even een filmpje. Inkomsten moeten er nou eenmaal zijn om rond te komen, maar het leukste is dat we met ons hele gezin van de loge genieten. Goed voor ons, goed voor haar, en voor haar ouders. Heel fijn en dankbaar werk dus. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk