dankbaar zijn
Auteur | Bericht |
---|---|
Marianne |
Geplaatst: maandag 14 Juli 2008 20:46
Ik ben erg dankbaar dat de bakker zulke lekkere broden bakt en zeg dat ook regelmatig. Wat een kille wereld wanneer we, omdat we ergens voor betalen, niet meer dankbaar zouden mogen zijn. Word er een beetje koud van. :cry: Ben blij, dat degenen die reageren ook dankbare mensen zijn. :D |
Geplaatst: dinsdag 15 Juli 2008 15:34
je hebt helemaal gelijk! ik vind dat iedereen bedankt kan worden al is het alleen maar voor een vriendelijke lach.! maar ik kan er heel goed inkomen dat als je veel hulp nodig hebt dat je voor de erkenning en besef van waarde van de hulpverlener dat je soms gelijkwaardigheid mist.. als hulpvrager zou het wenselijk zijn dat we ook vaker zeggen: bedankt dat je mij zo binnen laat in je privé leven, ik waardeer je, en ik geniet en leer ook van jou aanwezigheid. of dat je bedankt voor correctie of dat je ongeduld of irritaties meer verdraagt want elke dag weer, hoe je je ook voelt heb je dan altijd met buitenstaanders te maken. en dat inlevend kan ik me voorstellen dat je soms even niet dank je wel wil zeggen. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk