Verzekering Freelancer
Auteur | Bericht |
---|---|
Lisette |
Geplaatst: zondag 03 Augustus 2008 21:45
Beste allemaal, Ik werk als freelancer en ben op zoek naar een verzekering voor dit werk. Op het net kan ik alleen maar verzekeringen vinden voor ZZP'ers maar daar voldoe ik dus niet aan want; 1. ik werk minder dan 1225 uur per jaar als freelancer 2. ik heb minder dan drie clienten. Wie o wie weet waar ik terecht kan voor een goede verzekering?! Alvast bedankt! :D Liset |
Geplaatst: maandag 11 Augustus 2008 15:14
Beste Liset, Voor een verzekering kun je terecht bij SAS assurantien te Vlissingen, telefoon: 0118-413111. Je moet dan vragen naar een offerte pakketpolis voor thuiszorgverleners. De verzekering is m.i. niet duur en dekt alle risico's als je dat wilt, ik heb er zelf ook een afgesloten:wat je nodig hebt is 1. beroepsaansprakelijkheid 2.beroepsrechtsbijstand 3. incassobijstand Hoop je hiermee van dienst te zijn geweest, voor vragen kun je me altijd bellen. Met vr. gr. Gerard Niessen www.organisatiebuddy.nl T 06-11955475 |
|
Lisette |
Geplaatst: maandag 18 Augustus 2008 18:14
Nou, ik heb vandaag gebeld met SAS. Zij vertelden mij dat aangezien ik niet sta ingeschreven bij een bemiddelingsbureau mijn premie iets hoger wordt. Overmorgen heb ik alle papieren binnen om een offerte aan te vragen. Ik ben benieuwd en laat het het nog wel even weten! |
Annelies |
Geplaatst: dinsdag 19 Augustus 2008 18:02
hallo Liset, Misschien kun je ook een offerte aanvragen via de VVAA. Daar heb ik mijn verzekeringen lopen als zelfstandige. m.v.g., Annelies Blekman |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk