1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

nauwelijks reactie van zorgvragers

Auteur Bericht
Geplaatst: maandag 25 Augustus 2008 10:46
Beste collega's

Ik sta sedert 2006 ingeschreven en heb tot op heden nauwelijks reacties gekregen.

Ik ben een mannelijke ziekenverzorgende met 7 jaar ervaring in verpleeghuis en 11 jaar in de thuiszorg.

Ik krijg toch een beetje de indruk, dat potentiele clienten terugschikken voor het feit dat ik een man ben.

Hoe is jullie ervaring hiermee?

Bert :?
Geplaatst: maandag 25 Augustus 2008 15:03
U woont in een andere regio, dus alleen al daarom zou ik U niet benaderen.

Een blik op Uw advertentie leert mij, dat U veel ervaring heeft en gediplomeerd ziekenverzorger bent.
Toch biedt U ook verpleegkundige hulp aan; een niveau hoger dan Uw opleiding aangeeft.

Persoonlijke verzorging moet het meest bij opstaan en slapen gaan.
Mogelijk helpt het als U aangeeft op welke dagen en uren U kunt en steeds Uw advertentie actueel houdt op dit punt.

Succes!
Geplaatst: dinsdag 26 Augustus 2008 19:37
Beste collega's,

Ook ik sta al een hele tijd ingeschreven en heb nog nooit een reactie gehad. Ik ben ook gediplomeerd ziekenverzorgende met veel ervaring in de thuiszorg.

Als ziekenverzorgende mag je overigens wél bepaalde verpleegkundige handelingen verrichten (zoals bijv. injecteren, sondevoeding geven, zwachtelen), als je maar je bekwaamheden op peil houdt door scholing en toetsing en door de handeling regelmatig te verrichten.

Marry
Taco Geplaatst: donderdag 28 Augustus 2008 22:18
Hallo Bert,
natuurlijk ben ik geen hulpvrager, maar ik kan mij zo voorstellen dat het voor hun erg prettig is als er hulpverleners reageren op hún profiel (ze plaatsen niet voor niets een oproep, ze zullen het vast druk hebben ;)

Zelf ben ik man en al enkele jaren op de site aanwezig, met zo af en toe een reactie denk ik ook niet dat het man-zijn afschrikt. Het zal eerder een kwestie zijn van 'matching' of men reageert of niet.

Hoe zit het met jouw klantenbestand, of heb jij die nog niet??

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.