Aantal m.b.t. freelancer ab
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: donderdag 16 Oktober 2008 16:18
Hallo allemaal, Ik heb dit forum doorgespit, maar heb helaas niet echt antwoord gekregen op de vragen die ik heb, dus waag ik een poging. Hoe stel ik een behandelplan op? Wat hoort erin te staan, voor het zorgkantoor? Hoe maak ik een factuur, wat hoort daarin te staan en wanneer moet ik die de client sturen. Als iemand voorbeelden heeft graag. Hoop gauw een reactie te krijgen, Groetjes :wink: |
|
Anne |
Geplaatst: donderdag 16 Oktober 2008 17:32
Het lijkt me dat je als psychologe en counsellor/coach toch wel zou moeten weten hoe je een behandelplan opstelt. Daarbij is het nogal afhankelijk van de zorgvraag/problematiek van de budgethouder wat er in een behandelplan komt te staan. Het zorgkantoor heeft hier niets mee van doen, die vraagt niet om een behandelplan, bij een eventuele herindicatie kan het CIZ of BJZ hier wel om vragen, om duidelijk te krijgen waaraan gewerkt is, welke doelen er wel/niet behaald zijn en of er duidelijke redenen zijn voor een evt. herindicatie. Wat betreft de factuur. daar moet minimaal op staan: De datum van de geleverde zorg; welke zorg er geleverd is; hoeveel uren; het uurbedrag en het totaalbedrag; eventuele berekende BTW apart. Verder jouw naam of de naam van je praktijk; het adres; je KvK nummer, BTW nummer of BSN nummer en evt. bij welke beroepsorganisatie je bent aangesloten. In een standaardzorgovereenkomst staat dat je je factuur binnen 6 weken na de geleverde zorg aan de budgethouder dient te sturen. Ikzelf stuur alle facturen altijd aan het eind van een maand/begin volgende maand. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk