geen reaktie
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: vrijdag 17 Oktober 2008 15:32
Ik ben nu bijna 3 weken geleden bij een gezin op gesprek geweest en heb tot nu toe niets meer van ze gehoord. Wel heb ik gemaild na 2 weken dat ik omdat ik niets meer hoorde er vanuit ging dat er voor een andere hulpverlener gekozen is. Als ik heel eerlijk ben heb ik moeite met de gang van zaken. Je hebt een intensief gesprek gehad waarin je veel energie stopt en voor mij is het belangrijk om daar als beide partijen repectvol met elkaar om te gaan. Keuze voor een andere hulpverlener is niet kwetsend maar een teken dat het systeem werkt, mensen hebben keuze vrijheid en als het om welke reden dan ook niet klikt kan je er beter niet aan beginnen. Komt dit vaker voor en zo ja, hoe gaan jullie hier mee om? Of leggen jullie het gewoon naast je neer? Groetjes, Jolanda |
|
Yvon |
Geplaatst: zondag 19 Oktober 2008 18:56
Hallo Jolanda, Je schiet wat mij betreft midden in de roos. Ik ging even naar dit forum om eens te kijken of anderen er ook problemen mee hebben als er geen reactie op mailtjes komt. Geen reactie op een kennismakingsgesprek vind ik helemaal onfatsoenlijk. Het komt dus meer voor begrijp ik. Ik baal zelf al van het feit dat ouders niet even de moeite nemen om een mailtje te sturen als ze niet van diensten gebruik willen maken. Ik heb geen oplossing, maak dit ook eigenlijk voor het eerst mee omdat ik tot nog toe niet via een internet site heb gewerkt. Maar prettig vind ik het niet. Groetjes, Yvon |
Geplaatst: maandag 20 Oktober 2008 13:47
"Wel heb ik gemaild na 2 weken dat ik omdat ik niets meer hoorde er vanuit ging dat er voor een andere hulpverlener gekozen is" Heel goed, om te bevestigen, dat je zonder tegenbericht ervan uit gaat, dat er van je diensten geen gebruik wordt gemaakt. Ook aanbieden, dat zij altijd weer opnieuw contact met je kunnen opnemen. Het kan zijn, dat mensen je aanbod aantrekkelijk vonden, maar toch voor iemand anders gekozen hebben of van hulp hebben afgezien. Zij vinden het dan moeilijk om dat tegen je te zeggen. Even vragen wat hen tot iets anders heeft doen besluiten kan ook leerzaam zijn. Zo kun je gratis je eigen blinde vlekken opsporen. Zo verlaag je ook de drempel voor potentiele cliënten om opnieuw contact op te nemen en dat kan cliënten schelen. Denk ook aan het belang van positieve mond op mondreclame. ( Sommige PGB-houders spreken elkaar) Kortom: Probeer je teleurstelling om te zetten in kansen. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk