Collega's gezocht regio steenwijk
Auteur | Bericht |
---|---|
Roelie |
Geplaatst: woensdag 29 Oktober 2008 13:06
Hallo collega's, Ik werk als zelfstandig zorgverlener bij mensen met een pgb. Daarbij bied ik psychische en psychiatrische ondersteuning middels activerende en ondersteunende begeleiding. Ik ben op zoek naar mensen die dit ook doen om te kijken of we een constructief samenwerkingsverband kunnen opzetten. Het geven van trainingen lijkt me ook boeiend en ook hiervoor zoek ik iemand die het leuk lijkt om dit samen te gaan opzetten eventueel. Als je interesse hebt kun je me mailen op [email protected] (edited by moderator, contact kan opgenomen worden via het profiel.) Wie weet tot horens. Groet Roelie |
Rica |
Geplaatst: zondag 23 November 2008 00:51
Jammer dat je zover weg woont! groetjes Rita |
Yfke |
Geplaatst: dinsdag 10 November 2009 23:24
Hoi collega Roelie, Ik zou het leuk vinden om een samenwerkingsverband / pool van collega's op te zetten en er in mee te doen. Zullen we er een keer live over praten? Vanaf 12 november heb ik een week vrij en heb dan overdag ook tijd. Vriendelijke groet, Yfke |
Pim |
Geplaatst: woensdag 11 November 2009 11:41
Beste Yfke (Warfje) Volgens mij heb je er overheen gelezen, maar het eerdere bericht dateert van meer dan een jaar geleden. Ik verwacht niet dat je hier veel reactie zult krijgen van Roelie hoewel het zomaar zou kunnen zijn van wel. Ik denk dat je even moet zoeken op de bedrijfsnaam via een zoekmachine (gratis) of via het systeem van deze site contact moet opnemen (betaald). met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Alida |
Geplaatst: maandag 16 November 2009 15:41
Hallo Warfje, NIet helemaal regio Steenwijk, maar iets noordelijker, draait sinds kort een intervisiegroep (via dit forum). Ik weet niet precies wat voor werk je doet, maar wellicht dat je het interessant vind in contact te komen hiermee? Laat maar weten... |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk