zorgplannen
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: dinsdag 04 November 2008 09:24
Hallo, Ik werk als coördinator bij een bemiddelingsbureau in de thuiszorg. Wij werken met ZZP-ers. Om de zorgdossiers helemaal up to date te maken, willen wij graag een duidelijk; kort maar krachtig zorgplan introduceren; zodat alle zorgverleners hier eenduidig mee aan de slag kunnen. Heeft iemand misschien voorbeelden van een overzichtelijk plan? (dus heel kort: hulpvraag/probleemstelling - doel - acties - evaluatie). Het gaat dus om een overzichtelijk plan.... de inhoud is wel duidelijk natuurlijk :P Groetjes Rianne |
|
Gast |
Geplaatst: maandag 15 December 2008 22:05