1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

training voor kinderen met autisme

Auteur Bericht
Roelie Geplaatst: woensdag 19 November 2008 12:14
Hallo collega's,

Ik ben op zoek naar iemand die het leuk zou vinden om samen een training voor kinderen met autisme te geven/op te zetten. In de regio waar ik werk/woon (steenwijk e.o.) is hier zeker behoefte aan. Als het je wat lijkt neem dan even contact met me op.

Groet Roelie
Geplaatst: zondag 30 November 2008 10:20
Hallo Roelie,

Het lijkt mij erg leuk om iets dergelijks op te zetten en uit te voeren. Wat zijn je ideeën? Welke leeftijdsgroep? Doelstelling?

Groeten Heleen
Geplaatst: dinsdag 02 December 2008 13:19
hallo roelie,
wat heb je in gedachten en waar zou je het willen doen? ik ben sinds kort gestart met een zorgboerderij en daar is idd veel vraag naar een plek voor mensen met autisme. ik heb er dus wel interesse in, maar wil weten hoe je het in gedachten had. gr linda
Alida Geplaatst: maandag 15 December 2008 21:17
Hallo Roelie,

Evenals de poster voor mij ben ik erg benieuwd naar wat je zou willen doen en waar etc. Het klinkt als een heel boeiend idee. Zelf ben ik orthopedagoog en kan wellicht ook vanuit die achtergrond wat bijdragen.

Groet, Aika
Met1PGB Geplaatst: vrijdag 16 Januari 2009 11:17
Hallo Roelie,

Goed initiatief! Op onze site

{EDITED by moderator: commerciele links niet toegestaan, verwijs naar je profiel}

kun je ook meer lezen over deskundigheidsbevordering op dit gebied. Voor meer info kun je bellen met J.Engberts, zijn telefoonnummer staat ook op onze site.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.