hulpaanbod blijkt vaak een eenmalig consult
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: maandag 01 December 2008 11:02
Hebben jullie dit ook? Ik ga op gesprek om mijn diensten aan te bieden, tijdens dat gesprek leg ik uit wat ik zie als mijn mogelijkheden om verbeteringen in de situatie aan te brengen.Vervolgens zegt de klant heel hartelijk bedankt maar ik denk dat ik het zelf nu wel kan. Op zich heel positief als klanten zich zelf helpen is dit alleen maar beter! Helaas is een eerste gesprek wel gratis, dus werk ik vele uren voor niets. Ongeveer 3 x meer dan ik betaald werk. Ik ben heel blij bij te kunnen dragen aan een goede oplossing, dat geeft echt een kik. Maar heel af en toe denk ik dat ik toch iets verkeerd doe. Ben benieuwt naar jullie reaktisch en ervaringen. Jolanda |
|
Geplaatst: dinsdag 02 December 2008 11:53
ik betaal ook voor het 1e gesprek, dat vind ik wel zo netjes, en voel ik me niet schuldig . |
|
Foveo |
Geplaatst: woensdag 17 December 2008 00:25
wij werken met een korte intake om dergelijke dingen te voorkomen. Als we aan moeten vragen en er komt een indicatie die wij mogen invullen betaald de cliënt niets voor de aanvraag. gaat de zorg naar een ander dan komt er een rekening van ons. alles vooraf vastleggen en helder houden! Daarmee voorkom je dat je veel vrijwilligerswerk doet en geen eten meer hebt.... |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk