1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

afzegging

Auteur Bericht
Geplaatst: woensdag 03 December 2008 10:19
hoi ik ben al een tijdje actief in het werk bij mensen met pgb als huishoudelijke hulp. Nu heb ik een adres met ondersteunende bergeleiding. Ik ga niet in op de problemen die er zijn maar mijn vraag is eigenlijk ik ben daar nu een keer voor de dichte deur geweest en vandaag een half uur voor tijd is er afgezegd.
Hoe doen jullie dat met de declaratie naar de mensen toe? Ik werk daar nog maar net een kleine week en het contract moet nog getekend worden.
Geplaatst: woensdag 03 December 2008 12:20
In mijn contract staat dat als de afzegging minder dan 24 uur van te voren gedaan wordt dat er dan gewoon betaald moet worden. Dit is heel gewoon.
En verder begin ik niet met werken voor het contract getekend is.

Jolanda
Prinshuizen beschermd wonen leeftijd 18+ gemeente Hardenberg Geplaatst: donderdag 04 December 2008 11:18
JA eerst een contract en dan kan je pas dit in rekening brengen dus niet voor die tijd al aan het werk gaan is wel het beste!

gr J

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.