pgb afgewezen
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: dinsdag 09 December 2008 07:51
hallo mijn naam is anna ik ben zzp in de huishouding ik werk 8 uur per week 1 dag bij een pgb houder ze heeft nieuwe pgb aangevraag maar dat is nu afgewezen zegt ze mijn overeenkomst loopt tot 31 dec 2008 nu heeft ze mij gebeld op 19 november en gezegt dat ik niet meer hoef te komen en dat wat het zei ze .mag dit zomaar ik mis nu toch veel inkomsten mvg anna |
|
Taco |
Geplaatst: dinsdag 09 December 2008 08:30
Einde pgb is automatisch einde contract. Wel kan je je opdrachtgeefster houden aan de maand opzegtermijn (tot aan 31 december). Want deze spreek je meestal wel af in je arbeids/freelancer contract. |
Geplaatst: dinsdag 09 December 2008 13:47
Opzeggen moet bovendien schriftelijk. Als in het contract is afgesproken, dat betaald moet worden als de hulpvrager verhinderd is, kun je gewoon een nota sturen. Verder kun je vragen om een schriftelijk bewijs van de afwijzing van de aanvraag WMO-indicatie. De bewijslast ligt bij de hulpvrager. |
|
Foveo |
Geplaatst: woensdag 17 December 2008 00:22
Vervelend maar je opdrachtgever kan per datum einde pgb stopzetten en dan geldt er geen opzegtermijn als het contract goed is opgesteld volgens bv de SVB contracten. Wel kun je een bewijs vragen van afwijzing van de indicatie! |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk