Hoe gaat het in zijn werk?
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: dinsdag 16 December 2008 14:27
Hallo, Ik ben 22 jaar en in januari 2009 ontvang ik mijn diploma van de HBO opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Ik ben druk opzoek naar een vaste baan, maar wil in de tussenliggende tijd graag een kind of kinderen met gedragsproblematiek of ontwikkelingsproblematiek begeleiden via het PGB. Ondertussen werk ik nog ongeveer 25 uur per maand in een verzorgingstehuis. Nu ik me heb ingeschreven op deze site, heb ik nog een aantal vragen: - Wat houden activerende en ondersteunde begeleiding precies in? - Wat is het uurtarief dat ik voor beide vormen kan vragen? Is dit netto of bruto? - Moet ik deze verdiensten ook aangeven bij de belasting (ik ontvang geen studiefinanciering meer, maar heb wel een andere bijbaan). - Wat kan ik aan reiskosten vragen per kilometer? - Hoe kom ik aan een 'contract'? - Krijg ik met deze bijverdienste ook vakantietoeslag, pensioenopbouw of een eindejaarsuitkering? |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk