tarieven
Auteur | Bericht |
---|---|
Diana |
Geplaatst: donderdag 08 Januari 2009 20:28
Ik ben nieuw hier en waarschijnlijk zal de vraag er al wel staan Maar wat is een normale vergoeding voor huishoudelijke hulp wat je als pgber kan vragen. Hoor zoveel verschillende dingen alvast bedankt en hoeveel moet je er ongeveer afhalen voor de belastingen |
Geplaatst: donderdag 29 Januari 2009 11:30
Hallo, Ook ik ben onervaren binnen de budgethoudersadministratie en de uit te betalen uurlonen. Want, wat is redelijk binnen de hulpvraag? Bestaat er een overzicht lijstje waarbij dit is vastgesteld? Ik wacht een reactie af. Groetjes, Margreet |
|
Geplaatst: donderdag 29 Januari 2009 14:21
Bij de beschikking heeft U een lijst gekregen van bedragen, die bij de verschillende zorgsoorten horen. Daaruit kunt U als uitgangspunt een bruto uurloon afleiden. Afhankelijk van het soort dienstverband, de aard van het werk, persoon, leeftijd,ervaring en diploma's kunt U daarboven of daaronder gaan zitten. Verder is het een kwestie van onderhandelen. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk