1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Bijscholing

Auteur Bericht
Hanneke Geplaatst: dinsdag 13 Januari 2009 16:53
Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen van collega zzp-ers met bijscholing van vaardigheden. Als je geen contract hebt bij een instelling of zorgorganisatie komen bijscholingen niet vanzelf langs. Onze ervaring is dat het of erg duur is om ergens deel te nemen ofwel veel tijd en energie kost om zelf iets te regelen. Wie heeft deze ervaring ook en/of hoe doen anderen dat.
Nu hebben wij zelf weer een bijscholing geregeld op 24 februari a.s., stomazorg, dus als je interesse hebt laat het even weten (regio Leiden).

[email protected]
Nelleke Geplaatst: woensdag 14 Januari 2009 09:19
Dat is inderdaad erg duur, bovendien krijg je bij veel cursussen de hele bups aan verpleegtechnische vaardigheden voorgeschoteld, terwijl je misschien alleen maar een onderdeel er van nodig hebt. Of een wat meer toegespitster onderdeel, want een sonde inbrengen bij een volwassene kan ik bijvoorbeeld wel, maar een sonde inbrengen bij een peuter is weer heel wat anders.

Ik begrijp dat de vakbond V&VN daarmee bezig is, en dat minister Klink niet afwijzend staat tegenover het gratis aanbieden van cursussen voor verplegenden en verzorgenden. Waarschijnlijk zal het aanbod en de prijs van cursussen in de toekomst wel veranderen.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.