Coaching regio Utrecht-Amersfoort-Veenendaal-Tiel
Auteur | Bericht |
---|---|
Matthijs |
Geplaatst: maandag 19 Januari 2009 18:28
Beste collega's, Al eerder heb ik me aangeboden als coach, hier heeft één persoon gebruik van gemaakt, wat op een constructief en leerzaam coachtraject en een aangenaam contact is uitgelopen. Nu bied ik mij weer aan, en opnieuw kostenloos, want ik moet nog steeds iemand coachen voor mijn studie Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Coaching is een nuttig middel om verder te komen in je persoonlijke ontwikkeling en je ontwikkeling als professionele zorgverlener. Je begint zelf met een coachvraag te stellen; iets waar je in je werk of je dagelijkse leven tegenaan loopt, en waar je zelf niet verder mee komt. Een moeilijke samenwerking met een collega, een bepaalde uitdaging niet aan durven gaan, of veel moeite hebben met juist dat ene gedrag van je cliënt... Het zijn maar een paar voorbeelden van dingen waarmee je verder kan komen door je te laten coachen. Buiten dat dit voor jezelf heel nuttig is, maak je mij ook erg blij door mij een coachvraag te stellen; ik heb dat immers nodig om mijn studie af te kunnen ronden en het is echt het allerlaatste wat ik nog moet doen. Een coachtraject bevat gemiddeld zo'n zes gesprekken. Zelf kan je aangeven wanneer en hoe lang je deze gesprekken wilt voeren. En, niet onbelangrijk, waar je de gesprekken wilt voeren. Natuurlijk ben je welkom in mijn huisje in Driebergen, maar ik kom ook met alle plezier naar jou toe, of naar een openbare plek als je dat prettiger vindt. Ik ben bereid om te reizen, en neem de kosten daarvoor ook zelf op me. Gelukkig heb ik een auto op LPG dus een eindje rijden kan gewoon. Ik woon zelf in Driebergen en maximaal 30 km reizen zou prettig zijn (hier vallen in elk geval de steden Utrecht, Nieuwegein, Amersfoort, Veenendaal, Ede, Wageningen, Tiel, Wijk bij Duurstede en Zeist onder) maar woon je verder weg, reageer dan gewoon; in het ergste geval heb ik al iemand die dichterbij woont. Naast de coaching is het collegiale contact natuurlijk een leuke extra. Ik ben een redelijk ervaren zorgverlener (werk 4,5 jaar als PGB-zorgverlener en daarvoor in de gehandicaptenzorg) en vind het leuk om ervaringen uit te wisselen of mensen verder op weg te helpen. Denk je iets aan een coach te hebben, neem dan zeker even contact op! Hartelijke groet, Matthijs Wolthers |
Matthijs |
Geplaatst: vrijdag 23 Januari 2009 17:43
Inmiddels heeft zich iemand bij mij gemeld die een coach zocht. Daarmee is mijn aanbod van de baan en kan ik alleen nog betaald coaching aanbieden. |
Rica |
Geplaatst: zondag 25 Januari 2009 21:59
Da's nou jammer :wink: |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk