hoe is dit geregeld
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: vrijdag 23 Januari 2009 08:08
hallo een client van mij word tijdelijk opgenomen in een kliniek we hebben met de familie geen idee hoe lang dit gaat duren maar hoe zit het dan met mij blijf ik in dienst en betalen ze me gewoon uit of moet ik dan uit dienst en dan iets anders zoeken heeft iemand hier een antwoord op |
|
Geplaatst: vrijdag 23 Januari 2009 09:23
Beste Margre, Wat dit voor jou betekend ligt aan het contract dat je met je klant hebt afgesloten. Heb je een vast contract met een opzegtermijn dan heb je minimaal recht op de opzegtermijn. Ben je freelancer dan heb je alleen recht op betaling van de gewerkte uren. Jolanda |
|
Geplaatst: vrijdag 23 Januari 2009 11:26
PGB loopt door tot twee maanden na opname. Dat is ook het moment om het zorgkantoor te informeren. Op dat moment stopt het PGB en houdt de overeenkomst van rechtswege op, als je tenmniste het standaardcontract van de SVB gebruikt. In dat contract staat ook, dat een maand salaris mag worden betaald bij het einde van het contract( mits er voldoende PGB over is). Verder kun je te maken hebben met de flexwet. Dat geeft recht op doorbetaling van salaris op basis van het gemiddelde salaris in de voorgaande 3 maanden. Ik heb het ministerie van SOZA gevraagd of de flexwet ook van toepassing is bij de driedagenregeling. Ik wacht nog op antwoord. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk