1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

nieuw in pgb-land

Auteur Bericht
Geplaatst: dinsdag 24 Maart 2009 01:50
We hebben pas een PGB gekregen voor onze zoon. We zouden recht hebben op functie begeleiding groep klasse drie. Heb me een ongeluk gegoogled, kan er vrijwel niets over vinden. Wie kan me vertellen wat dit inhoudt en wat of wie we ermee kunnen inhuren? Hij zit op rec 4 onderwijs, heeft pdd-nos en een lichte verstandelijke beperking.
Geplaatst: vrijdag 27 Maart 2009 16:46
Begeleiding klasse 3 groep (3 dagdelen) is 7213 euro,
klasse 3 (3 dagdelen met vervoer) is 7922 euro per jaar.
Op de website www.pgb.nl > pgb AWBZ > zorgfuncties kun je vinden wat je met het pgb kunt doen. Je hebt bestedingsvrijheid, dus je mag het geld voor alle zorgfuncties gebruiken.

vr. gr. Marry
Geplaatst: maandag 30 Maart 2009 12:38
Wat je eigenlijk eerst moet doen is je vraag bepalen: wat zou je willen? Zoek je iemand die iets met je kind kan gaan doen, bij jou thuis of juist liever buitenshuis of zoek je een organisatie die iets van woensdagmiddag opvang of iets dergelijks verzorgt. Wil je dat iedere week of minder vaak en wat kan je kind aan. Het is vaak heel regio gebonden. Ik wil best met je meedenken maar dan moet je de regio aangeven waar je zit.....

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.