logeren midweek
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: vrijdag 27 Maart 2009 20:25
Wat is een redelijk tarief voor logeren door de week. Mijn dochter gaat op deze dagen naar school en wordt gehaald en gebracht met de taxi |
|
Geplaatst: maandag 30 Maart 2009 11:35
Wat redelijk is bepaal je zelf. Ligt een beetje aan het aanbod en je vraag. Ik wil wel met je delen wat ik betaal voor een etmaal (is 24 uur) logeren (voor een MCG kindje van 14 jaar) in het weekend (178,-- Euro) Maar daar zitten natuurlijk ook slaapuren van hem en het team bij. Ik weet dat het tarief van logeren door de week lager ligt vanwege minder ORT toeslag voor de medewerkers. Maar dit is dus bij een organisatie die cf de CAO moet werken. Particuliere opvang kan zonder de ORT (dus goedkoper) zorg leveren. Een etmaal wordt aangevuld met dagdelen bv 4 uur zorg extra 56,-- Euro of 8 uur 112 Euro... etc. Het lijkt erop dat naast het etmaal van 24 uur voor een extra uur overdag 14 Euro wordt gerekend. Maar das in het weekend, zonder gerichte activiteiten en ik breng daar zelfs zijn luiers en voeding mee naar toe. Mijn andere zoon heeft een zaterdagactiviteit van half 11 tot half 7 en gaat lasergamen of karten of iets anders stoers (10 jarige PDD-NOS-er) en hij betaald dan 180 euro, das omgerekend 22,50 per uur maar die wordt opgehaald en thuisgebracht en hoeft niks mee te nemen. Daar ergens tussen in denk ik. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk