1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Logeeropvang starten

Auteur Bericht
Geplaatst: donderdag 02 April 2009 14:31
Ik ben zelf moeder van en 25 jarige ernstig meervoudig beperkte dochter en heb destijds nooit afgeweten van de mogelijkheid van weekeind logeeropvang doormiddel van het PGB. Inmiddels woont Jacqueline al een aantal jaren intramuraal maar vraag ik mij desondanks af, als ik van deze ondersteunings mogelijkheid op de hoogte was geweest , de stap naar uit huis plaatsing wat langer op zich had kunnen laten wachten. Vanuit deze ervaring is het idee ontstaan om een logeeropvang op te starten voor meervoudig gehandicapten met een PGB om zo mijn steen bij te dragen aan de ontlasting van ouders in deze situatie. Alhoewel ik dit kleinschalig wil opzetten, wil ik mij toch aan de wettelijke voorwaarden houden die hier bij gepaard gaan. O.a. aan welke kwalificaties moet de huisvesting voldoen dan wel zelf in je bezit hebben. Overige wettelijke kaders die van toepassing zijn. Alle informatie die jullie mij kunnen aanbieden, om dit project van de grond te krijgen, is welkom in deze.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.