1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

freelancer/ ZZP'er naast vaste baan

Auteur Bericht
Mariska Geplaatst: maandag 13 April 2009 14:09
Ik heb een vraaag aan de mensen die ervaring hebben met een ZZP onderneming starten.
Ik ben op dit moment in loondienst bij een bedrijf in de kinderopvang en wil naast mijn werk wat ik daar doe graag PGB werk gaan doen.
Hiervoor wil ik kijken wat de mogelijkheden zijn en nu hoor ik veel mensen zeggen waarom wordt je geen ZZP'er.
Ik wil graag weten wat de mogelijkheden daarin zijn en hoe ik aan meer informatie kan komen of dit haalbaar is voor mij. Kan iemand mij helpen?
Annelies Geplaatst: dinsdag 14 April 2009 07:31
Beste Mariska,

Je kunt je nog aanmelden voor de cursus " Werken als zelfstandig zorgverlener" in Nieuwegein op vrijdag 24 april. Verder kun je mijn (digitale) handboek bestellen ( ruim 280 blz. ). Hierin staat alle informatie, die je nodig hebt.
Mijn emailadres vind je op mijn website. Daartoe kun je zoeken op google naar : thuisverpleegkundige .
m.v.g., Annelies Blekman

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.