PGBzorg wordt zorg in natura
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: maandag 20 April 2009 09:17
Ik werk met jonge kinderen met Down als Activerend begeleider met 'Kleine Stapjes'via de PGB maar nu gaat act. begeleiding vervallen en wordt begeleiding en vanaf 2010 gaat dit onder behandeling vallen. 'Behandeling' valt dan onder zorg in natura. Wat kan ik nu het beste doen, moet ik mij ergens aan gaan melden zodat ik dit werk kan blijven doen? Wie weet hier iets vanaf? |
|
Bzonder! Zorg & Coaching |
Geplaatst: dinsdag 21 April 2009 16:50
Als je geen titel hebt die je aanmerkt als behandelaar zijn er weinig mogelijkheden. Wat je nog wel kan doen is je zorg aanmerken als ondersteunende begeleiding en activerende begeleiding in de zin van handhaven (niet verbeteren/genezen, maar omgaan met). Dan kan het zijn dat de nieuwe indicatie begeleiding indiceert ipv behandeling. Daarnaast zijn er een aantal initiatieven met pgb via de zorgverzekeraar, maar hier weet ik te weinig vanaf, maar volgens moet je hier eveneens big geregistreerd voor zijn. Succes! |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk