waarom vraag om mee te gaan naar uitslag tests
Auteur | Bericht |
---|---|
Carla Martine |
Geplaatst: donderdag 07 Mei 2009 12:28
Ik wil het volgende aan jullie voorleggen. Sinds kort begeleidt ik een kindje thuis met behulp van spel. Vlak voordat ik daarmee begon, zijn er tests afgenomen, om vast te stellen welke beperkingen er daadwerkelijk zijn. De ouders zijn nu uitgenodigd om de uitslag daarvan te komen bespreken met degene die die tests heeft afgenomen. En nu werd mij ook gevraagd om bij dat gesprek aanwezig te zijn. Op zich wil ik dat wel, maar vraag mij tegelijkertijd af of er iemand van jullie is, die iets dergelijks hebben meegemaakt. Voorzover ik het nu begrijp, zijn deze tests afgenomen bij een instantie, die deel uit maakt van een vrij grote organisatie, met inrichtingen, logeerhuis e.d. Ik vraag mij daardoor een beetje af, word ik meegevraagd om te bespreken wat zij als een juiste aanpak zien of is het omdat zij willen weten wat ik doe? Ik hoor graag of iemand van jullie iets dergelijks heeft meegemaakt. |
Matthijs |
Geplaatst: zaterdag 09 Mei 2009 01:12
Lijkt me dat de ouders het gewoon belangrijk vinden dat je goed op de hoogte bent :) Als je kan en wil zou ik gewoon lekker meegaan en in eerste instantie de ouders aan het woord laten, totdat jouw mening gevraagd wordt. |
Carla Martine |
Geplaatst: zondag 10 Mei 2009 17:09
Bedankt voor je reactie. De vraag ging niet van de ouders uit, maar van de instantie die de tests heeft afgenomen. Dat is de reden waarom het mij een beetje overviel en er zo mijn vraagtekens over had. Maar goed, ik wacht gewoon af. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk