hulp bij opzetten zorgboerderij
Auteur | Bericht |
---|---|
Autentiek, Heleen |
Geplaatst: maandag 11 Mei 2009 20:34
Heeft iemand ervaring met het opzetten van een zorgboerderij (voor mensen met autisme). Waar moet je op letten. Waar haal je subsidies. Hoe krijg je clienten. Hoe maak ik een bedrijfsplan. Zijn er misschien studenten die het leuk vinden daar bij te helpen. Misschien een onderzoek moeten doen. |
Matthijs |
Geplaatst: maandag 11 Mei 2009 20:47
Dag Heleen, Aangezien wij redelijk bij elkaar in de buurt wonen en ik je plan erg interessant vind, lijkt het me leuk om eens meer te horen over je ideeën. Ik heb geen ervaring met zorgboerderijen maar ken de PGB-sector wel redelijk en zou misschien mijn netwerk kunnen aanspreken. Groet, Matthijs Wolthers Zorg voor Geluk |
Autentiek, Heleen |
Geplaatst: dinsdag 12 Mei 2009 12:41
Hoi, ik ken de PGB sector ook enigzins. Maar heb je clienten met autisme, in eerste instantie vanaf 12 jaar, mogen ook volwassenen zijn, die zouden willen logeren, logerren trainen of op vakantie. Je mag mijn naam doorgeven. Autentiek heet mijn bedrijfje. Ik ben deze activteiten nu aan het opzetten op andere lokaties, maar zoek nog clienten en vrijwilligers, stagiares en bij genoeg aanmeldingen ook ambulant begeleiders. Ik heb al een advertentie gezet, een website en probeer via via mensen te bereiken. Mijn intentie is om zelf een zorgboerderij op te zetten, maar daar komt nog heel wat bij kijken. Vooral ook financieel en een geschikt pand. Maar ook een goed bedrijfsplan. Soms zijn er studenten hbo die voor school dergelijke opdrachten moeten doen. Dus als je toevallig iemand weet. Heleen |
Bernadette |
Geplaatst: zaterdag 16 Mei 2009 10:47
Beste Heleen, Betreffende je vraag over het opzetten van een zorgboerderij kan je beter de site raadplegen. zorgboerderijen.nl Op deze site kan je veel meer informatie vinden over de onderwerpen waar je meer van wilt weten. Ook is er een vragen rubriek. Tevens is er een handboek te bestellen, waar je alle informatie in kan vinden. En zijn er links van organisaties die je op weg kunnen helpen. Succes, Groeten van Bernadette |
Autentiek, Heleen |
Geplaatst: zaterdag 16 Mei 2009 22:27
Dank je wel, ik zal eens kijken of ik dat handboek kan bestellen. En ga ook nog even verder die site induiken. Ik had hem al wel gezien, maar nog niet uitgeplozen. Bedankt voor de tip. Heleen |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk