1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

ABA begeleiders

Auteur Bericht
Gast Geplaatst: vrijdag 15 Mei 2009 17:14
Beste Allemaal,

Ik heb een vraag. Ik ben zelf van plan om ABA traject te starten. Maar ik vroeg me af of er andere pgb-ers er zijn die dit traject reeds eerder hebben bewandeld. En zoja, wat vind je van dit methode?
Daarnaast ben ik ook benieuwd of meer mensen zijn die deze begeleiding aanbieden.

Ik zie uit naar jullie reacties en of ervaringen.
Ludera Geplaatst: maandag 25 Mei 2009 17:48
Beste...,

Ik heb ruime ervaring in het geven van ABAtrainingen en biedt deze ook aan,zowel als compleet programma (videotraining,de daadwerkelijke ABAtraining, training aan ouders/verzorgers, feedbackavonden) als losse cursus (uitleg ABA).

Wanneer u geïnteresseerd bent in meer informatie kunt u via deze site contact met mij opnemen.

Met vriendelijke groet,

Debby Koster
Esther Geplaatst: zondag 08 Mei 2011 21:07
Hallo Debby,
In welk deel van het land geef je aba training.
Bedankt voor je antwoord.
Groet Esther
Pim Geplaatst: zondag 08 Mei 2011 22:21
Beste Esther,

Ik denk dat het is aan te raden even direct contact op te nemen met mevrouw Koster door haar gegevens even op te zoeken en een bericht te sturen.
Wat zij hier schrijft is reeds twee jaar oud. Mogelijkerwijs komt zij niet meer regelmatig op dit forum.
Met vriendelijke groet,

Pim van der Most
MostCare
Ludera Geplaatst: maandag 09 Mei 2011 00:38
Hallo Esther,

Mijn praktijk is gevestigd in Den Haag, bij het opzetten van programma's verplaats ik mij door het gehele land.

Voor meer informatie kun je contact met mij opnemen via mijn profiel op ZoekPGBZorg.

Hartelijke groet,

Debby
Tamara Geplaatst: maandag 09 Mei 2011 20:50
Dag allemaal,

Voor het zuiden van het land kan ik verwijzen naar het ABA-instituut, geleid door Caroline Peters. Enige jaren geleden ben ik door hen gesuperviseerd in de begeleiding van een zwaar autistisch jongetje die niet kon praten, en ik heb dit altijd als zeer prettig en deskundig ervaren.

Groet,

Tamara van den Hil

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.