opzetten thuisopvang
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: dinsdag 19 Mei 2009 16:18
wij willen "door zelf hele slechte ervaringen met zoeken van geschikte opvang in verleden voor eigen zonen" een opvang thuis opzetten, het gaat vooral om kinderen met pdd/adhd/add en denkende tot max 6 kinderen alleen in weekenden en vakantie dagen we hebben de ruimte en veel ervaring met deze kinderen. na veel zoeken op internet kom ik niet veel verder qua regels waar we ons aan moeten houden. kan iemant ons vertellen als we een stichting of bedrijf moeten beginnen of als we dit zo via pgb contracten doen. astrid |
|
Pim |
Geplaatst: dinsdag 19 Mei 2009 20:05
Als ik even rondkijk op deze site ( http://www.verenigingen.nl ) ziet het opzetten van een stichting er behoorlijk veel tijdrovender uit dan het opzetten van een eigen bedrijf. Maar ik heb zelf geen enkele ervaring in het opzetten van een stichting en kan je dus slechts doorverwijzen. Ik denk echter dat het via een bedrijf aanbieden van deze zorg een stuk eenvoudiger is. Dat is een kwestie van langsgaan bij K.v.K., aanmelden bij belastingdienst, bedrijfsrekening openen en verzekeringen (bedrijfsWA, arbeidsongeschiktheid, rechtsbijstand) regelen en je kunt starten. Met een website, folder en visitekaartjes maak je het dan een stuk professioneler, maar dat is uiteraard geheel aan jezelf. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk