1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Wat is jullie ervaring?

Auteur Bericht
Geplaatst: dinsdag 19 Mei 2009 20:35
Hoi,
na jaren te hebben gewerkt als Verzorgende IG (ziekenverzorgende) zowel extramuraal en de laatste jaren intramuraal, heb ik nu de stap genomen om voor mezelf te gaan beginnen als particulier Verzorgende IG.

Ik wil weer zorg, dan wel begeleiding/ondersteuning bieden aan zorgvragers omdat ik zorg verleeen en niet omdat er een constante tijdsdruk is.

Ik heb me net ingeschreven op ZoekPgbZorg.nl en mijn vraag aan mede zorgaanbieders is hoe jullie de inschrijving hier ervaren.
Krijgen jullie voldoende zorgaanbiedingen?

En wat zijn jullie ervaringen over het algemeen?

groetjes, Liesbeth
:D
Geplaatst: woensdag 20 Mei 2009 13:51
U biedt verpleegkundige zorg aan, terwijl U daarvoor geen diploma/BIG registratie heeft. Dit mag niet.
Geplaatst: vrijdag 22 Mei 2009 18:20
Liesbeth is toch een verzorgende waarom zou zij dan geen verpleging mogen doen.Ook verzorgende mogen verpleegtechnische handelingen uitvoeren.

Groetjes karin
Pim Geplaatst: vrijdag 22 Mei 2009 18:51
Het aanbod via deze site is erg wisselend, en er is best wel concurrentie.
Het is dus verstandig om je meer toe te spitsen op waar je goed in bent. Huishoudelijke hulp word trouwens door veel mensen al voor veel lagere prijzen aangeboden. Het is helemaal de vraag of je daar wel mee wilt concurreren. Volgens mij moet je ook nog even goed nakijken wat activerende begeleiding is, want ik vermoed dat je met jouw achtergrond daar niet voldoende kennis voor hebt.

Je zult voornamelijk zelf achter klanten aan moeten, en vooral niet te hoge verwachtingen hebben van deze website. Veel mensen hebben moeite om de juiste hulp te vinden (ook omdat er veel mensen denken dat ondersteunende en activerende begeleiding eenvoudig is, en er wel 'even' bij gedaan kan worden). Het is daarom goed om na te denken hoe je je naamsbekendheid effectief kan vergroten naast presentaties via internet.

Daarbij is het opbouwen van een netwerk en het uitdiepen van je kennissenkring een goedkopere, redelijk effectieve maar wel tijdsintensieve manier om aan klanten te komen.
met vriendelijke groet,

Pim van der Most

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.