intervisiegroep met collega
Auteur | Bericht |
---|---|
Roelie |
Geplaatst: dinsdag 19 Mei 2009 21:59
Hallo collega's, Ik werk nu een jaar als zelfstandig hulpverlener in een straal van ongeveer 40 kilometer vanaf Steenwijk. Het lijkt me boeiend om met collega's die ook in of nabij deze omgeving werken een soort intervisiegroepje op te richten en dan eens in de zoveel tijd met elkaar ervaringen uit te wisselen en elkaar feedback te geven etc. Wie hier ook belangstelling voor heeft kan zich bij mij melden en wellicht dat we elkaar dan kunnen gaan ondersteunen, stimuleren en motiveren. Geef even aan wat je doet en waar je vandaan komt en wie weet tot gauw! Groet Roelie Vijverberg Zorg met Zorg |
Tineke |
Geplaatst: vrijdag 22 Mei 2009 12:27
Hallo Roelie, Ik ben erg geïnteresseerd! Intervisie en de mogelijkheid om collega's te vragen om feedback mis ik als zzp-er in de zorg. Ik hoop dat vele collega's zullen reageren. met vr. gr. Tineke |
Pim |
Geplaatst: zaterdag 23 Mei 2009 14:04
Het is inderdaad een goed idee om dat te doen netwerkavonden en intervisiemeetings zijn sowieso iets wat ik ook wel mis. Helaas is het niet zo dat ik in de buurt van Steenwijk woon. Maar als mensen in de Gouda, Zoetermeer, Rotterdam, Den Haag of omstreken interesse hebben, dan hou ik me zeker aanbevolen. |
Alida |
Geplaatst: vrijdag 29 Mei 2009 19:01
Klinkt goed, Roelie. Lijkt me een goed idee. Ik kom uit Midden-Drenthe, geef een aantal kinderen ondersteunende begeleiding via PGB, ben daarnaast orthopedagoog. |
Gemma |
Geplaatst: maandag 01 Juni 2009 12:44
Ik vind het ook een erg goed idee. Ik werk in omgeving Zwolle, als HBO Pedagoog, hoofdzakelijk Ondersteuninging vanuit het PGB. |
Gerrit |
Geplaatst: zondag 14 Juni 2009 23:16