Tarief verpleegkundige zorgverlening.
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: donderdag 04 Juni 2009 21:20
Hallo, Ik heb een vraag waar ik maar niet verder mee kom. Ik ga waarschijnlijk bij een gezin werken, die een zwaar gehandicapt kindje hebben. Dit kindje heeft alle verzorging en verpleging nodig die er is. Ook kan het zijn dat ik daar af en toe een slaapdienst ga draaien. Maar nu vroegen de ouders wat ik wou verdien. Ik heb hier echt geen idee van en kan er ook weinig over vinden. Zullen jullie mij kunnen helpen? |
|
Vidroh |
Geplaatst: zaterdag 06 Juni 2009 10:27
Kom, als het nog mogelijk is voor jou, a.s. woensdag 10 juni naar de bijeenkomst van zelfstandigen, georganiseerd door de V&VN. Hier zal een van de sprekers het onderwerp van tarieven van zzp-ers in de zorg behandelen. Daarnaast ook genoeg andere interessante onderwerpen en een prima manier om kennis te maken met collega-zelfstandigen in de zorg, te netwerken e.d. Ik ben een van de organisatoren, je kunt me bellen, alleen met nummerherkenning, op 0629065819 |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk