Maximale tarieven AWBZ?
Auteur | Bericht |
---|---|
Pascalle |
Geplaatst: vrijdag 12 Juni 2009 18:18
Wie weet waar ik de maximale tarieven voor AWBZ zorg ( overzichtelijk )kan vinden? Dus welke tarieven maximaal gedeclareerd mogen worden voor de functies PV, VP begeleiding e.d. |
Pim |
Geplaatst: vrijdag 12 Juni 2009 21:23
Zo ver ik weet staan de maximale vergoedingen die worden gegeven aan cliënten in hun beschikkingen. Wat je er boven uitgeeft is voor eigen rekening. En uiteraard moet er achteraf volledige verantwoording over worden afgelegd, en eventuele restanten terug worden gestort. Maar ik heb het idee dat je iets anders bedoeld. Als je bedoeld wat de tarieven zijn per klasse of uitgesplitst per uren, dan kan ik je naar Per Saldo verwijzen die dat uitgesplitst hebben staan op deze pagina http://www.pgb.nl/showpage.php?pa=588 Let wel op bij mensen met schulden. Omdat de vergoedingen op rekening op naam van de cliënt moeten worden gestort, kan dit bij beslaglegging/ loonbeslagen tot grotere problemen leiden dan zonder PGB. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk