Hulp bij belasting zaken
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: maandag 15 Juni 2009 21:52
Hallo, Ik ben een moeder van drie kinderen waarvan een zoon autisme en adhd heeft , ik loop al tijden met problemen omtrent de belasting aangiften, er is in de loop der jaren zoveel binnen ons gezin veranderd en nu sinds 3jaar hebben we pgb erbij en ik weet niet meer waar ik moet beginnen,. Ik ben dus opzoek naar iemand die mijn belasting op orde kan brengen tezamen met mijn pgb. Is er iemand in de omgeving eindhoven die dat wil tegen betaling natuurlijk neem dan contact op via dit form . Groetjes Charlotte |
|
Geplaatst: dinsdag 23 Juni 2009 15:11
Kijkt u eens op de website van ango. Een vrijwilliger van deze organisatie heeft mij destijds met mijn belastingzaken heel erg goed geholpen en orde op zaken gesteld. U moet wel lid worden voordat u gebruik kunt maken van hun diensten dus controleert u eerst even of er een vrijwilliger voor uw regio is die zich bezig houdt met de belastingzaken Hier is de website: http://www.ango.nl/ango_voor_u/ |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk