werken in een instelling
Auteur | Bericht |
---|---|
Arelis |
Geplaatst: dinsdag 23 Juni 2009 16:00
hallo collegas ik had even een vraagje ik ben zzper ik geef zorg aan huis maar sins kort ook in instellingen ,nou is mijn vraag zijn er zzpers collegas hier die ook hun diensten in een instelling geven zo ja worden dan je pauzes gewoon doorbetaalt of dat niet sommige mensen zeggen van wel en anderen weer niet dus stel ik werk daar 8uurtjes dan moet ik toch 7,5 uuur factureren of gewoon de 8uurtejs weet iemand antwoord op mijn vraag hoor ik het graag gr |
Pim |
Geplaatst: dinsdag 23 Juni 2009 21:04