1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Client met intramurale zorg heeft intresse

Auteur Bericht
Limattivo Geplaatst: zondag 12 Juli 2009 22:53
Hallo Allemaal,

Misschien hebben sommige van jullie hier al ervaring mee. Het volgende doet zich voor. Op mijn initiatief kunnen mensen met PGB terecht en mensen met zorg in natura die nog thuis wonen. Met de laatste groep is de afspraak gemaakt mochten ze zorg in natura willen houden dan stuur ik een rekening naar de zorgaanbieder, of zij stappen over op PGB. Nu zijn er een aantal ouders van kinderen die intramurale zorg krijgen bij een zorgaanbieder maar willen graag dat hun zoon of dochter dagbesteding bij mij krijgt. Zij kunnen niet omschakkelen naar PGB. Hoe kan ik deze mensen tegemoet komen of liever gezegt hoe hou ik mijn praatje naar de zorgaanbieder waar zij nu zorg van krijgen? Wie heeft hier ervaring mee? Ik denk nammelijk dat mijn kosten hooger zijn dan die van hun en dat het gewoon einde verhaal is voor deze clienten.

Ik zie uit naar jullie reactie's

Groetjes Linda

Limattivo
www.limattivo.nl

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.