Vervanger voor Regio Flevoland, Harderwijk
Auteur | Bericht |
---|---|
Jennifer |
Geplaatst: maandag 20 Juli 2009 22:47
Hi, ik wil ook zo'n netwerk van spw -gediplomeerden of studerenden opzetten voor werk als acitiverende/ondersteunende begeleiders in mijn regio. Willen jullie hier aansluiten? Op die manier kunnen we wel voor elkaar zijn en dit probleem aanpakken. Groet, Jenny |
Pim |
Geplaatst: dinsdag 21 Juli 2009 19:05
Tip: plaats een e-mail adres of telefoonnummer zodat je het af kan stemmen zonder veel geld kwijt te zijn aan de berichten hier. Want de privacy van zorgverleners hoeft volgens mij niet beschermd te worden als ze juist de intentie hebben elkaar te ontmoeten toch? Tip2: in regio Leiden is er een ondernemer handig ingesprongen op het feit dat er veel vraag was naar intervisie. Misschien heb je er zelf ook behoefte aan en is het dan verstandig dit op te zetten met andere zorgondernemers. Dan kan je op die manier een netwerk van bekende concullega's maken waar je ook wat aan hebt in geval van ziekte. Tegelijkertijd vergroot je je eigen kennen en kunde en professionaliteit door moeilijke situaties bespreekbaar te maken met andere professionals en tips en adviezen uit te wisselen, naast dat je eventueel elkaars klanten kan overnemen die niet in je favoriete doelgroep vallen (mocht je dat willen) danwel die boven je caseload gaan. met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Lianne |
Geplaatst: zaterdag 08 Augustus 2009 20:17
Het is mij niet geheel duidelijk wat je precies wil. Misschien kan je nadere informatie geven? Ik kom zelf uit omgeving Harderwijk en ben studerende. |
Sanne |
Geplaatst: donderdag 10 September 2009 11:09
Het is mij niet geheel duidelijk wat u nou precies wilt. Ik ben bijna afgestudeerd en woon in Lelystad. Groetjes Sanne |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk