1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

ervaringen?

Auteur Bericht
Trude Geplaatst: dinsdag 21 Juli 2009 16:47
Hoi zorgaanbieders,

nog niet zo lang op deze site en mijn ervaring is nog niet heel positief. Ik heb een stuk of 5 keer gereageerd en het valt me op dat men (de PGB houder) niet eens de moeite neemt om terug te schrijven.
Veel advertenties zijn oud, dus het kan best zijn dat "vacature" al ingevuld is, of misschien voldoe ik niet aan de vraag. Kan allemaal.
Maar laat IETS weten...hoe verloopt dat bij jullie?

Groet, T
Geplaatst: dinsdag 21 Juli 2009 23:08
hallo

ik kan vertellen dat je de reacties niet in je mailbox kan zien dus vandaar denk ik verlate reacties of geen, mij overkwam hetzelfde (ben zorgaanbieder)
Geplaatst: dinsdag 21 Juli 2009 23:11
sorry ben pgbhouder,
Geplaatst: zaterdag 01 Augustus 2009 01:08
Hier nog een pgb-houder. Ik had vorig jaar een advertentie geplaatst, maar ben hem niet gaan afhandelen omdat ik verzoop in de spam-mails die deze site me automatisch toestuurde en omdat je de kandidaten niet vanuit je mailprogramma kon antwoorden, dat moet per se via de mailboxjes van deze site, die regelmatig niet te bereiken bleken.

De goede wil was er wel, maar de voorwaarden waren er niet om binnen een fatsoenlijke termijn te kunnen antwoorden. Dat verwijt ik de makers van deze site (al eerder op het forum melding van gemaakt).
Angelique Geplaatst: woensdag 05 Augustus 2009 11:04
Hallo,

Helaas heeft niet iedereen dezelfde `normen en waarden `, ook de pgb-houders niet. Ook ik krijg niet altijd reactie terug, maar mijn ervaring is dat 8 van de 10 dat wel doet, op zich geen slechte score. En niet te vergeten, het is ook vakantie-tijd.

Vriendelijke groet, Janna
Lianne Geplaatst: zaterdag 08 Augustus 2009 20:14
Mijn ervaring is ook negatief. Ik kreeg denk ik op misschien de helft van de berichten een antwoord terug krijg. Terwijl ik wel persoonlijke berichten maak en ook aangeef waarom ik geinteresseerd ben etc. Geen onzin berichten in ieder geval.
Nu de berichten betaald zijn, weet ik niet of ik nog gebruik ga maken van deze site. Ik hoop natuurlijk dat het een positieve uitwerking zal hebben en dat op den duur toch berichten beantwoord worden etc. Maarja, ik denk dat ik heel wat geld ga verspillen in het begin.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.