Help, help...............de honger dreigt
Auteur | Bericht |
---|---|
Lucy |
Geplaatst: maandag 31 Augustus 2009 19:26
Hallo, In juli kwam het op mijn pad om ZZPer te worden. Ik ben B verpleegkundige en kon in de ambulante psychiatrie wat klanten krijgen. Maar ja...........daar wordt gewerkt met DBC's en die worden pas aan het eind van de behandeling uitbetaald. Er zijn best wel bemiddelingsburo's. maar deze zijn vooral op de A gericht heb ik gemerkt. Nu wil ik graag ook in het heden brood op de plank.............dus dit is een hulpkreet.............wie oh wie wijst me de weg in de wereld van de Zorg Zpp'er? |
Pim |
Geplaatst: dinsdag 01 September 2009 00:16