scholing ADHD
Auteur | Bericht |
---|---|
Ellen |
Geplaatst: dinsdag 08 September 2009 23:49
Toen ik een aantal jaar geleden begon als zzp'er werd ik redelijk voor de wolven gegooid. Ondervind het maar in de praktijk. Ik ben vpk, maar werd ook geplaatst bij kinderen met ASS of AD(H)D. Als ik terugkijk ben ik door schande en schade wijs geworden. Omdat het ook anders kan wil ik jullie wijzen op Bijscholingscentrum te Leiden. Zij organiseren betaalbare scholing op maat. Binnenkort starten zij met een bijscholing speciaal voor coaching van jong volwassenen met ADHD. Zie ook www.bijscholingscentrum.nl. Een echte aanrader. |
Pim |
Geplaatst: woensdag 09 September 2009 14:32
Ik kan alleen maar beamen wat Ellen Jonk over haar bedrijf zegt. Organisatie is top geregeld en communicatie is ook prima voor elkaar. De prijzen zijn daarnaast zeer schappelijk. Heb er reeds een cursus gedaan en zal zeker meer gebruik er van gaan maken. met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Geplaatst: woensdag 09 September 2009 15:51
Waarom heb ik het idee dat hier gewoon door het bedrijf zelf wordt gesproken? |
|
Geplaatst: donderdag 10 September 2009 01:37
Ik denk omdat er reclame wordt gemaakt Nicole! :wink: Zo schijnt dat te horen met die marktwerking in de zorg. Zolang dat op het gedeelte van de zorgaanbieders gebeurt, vind ik het prima. |
|
Geplaatst: dinsdag 29 September 2009 21:00
In plaats van een cursus te gaan volgen kunnen jullie ook naar voorlichtingsavonden van vereniging balans,daar word namelijk de praktijk besproken en geloof me daar heb je meer aan dan hetgeen in de boeken staat.Er zijn alleen maar ervaringsdeskundige en soms een pyschiater aanwezig dus je leert er vele malen meer.Een echte aanrader. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk