zorgaanbieder is student
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: maandag 14 September 2009 20:23
Een student heeft zijn diensten aangeboden. Ik wil een bruto bedrag per uur betalen. Wat voor overeenkomst moeten wij maken? Wat moet ik minimaal administreren. Het is voor 2 dagdelen per week. Mijn bedoeling is dat de zorgverlener alle lasten voor zijn rekening neemt.. |
|
Pim |
Geplaatst: maandag 14 September 2009 22:02
Beste Joost10, Op dit dienstverband (want loondienst is hier verplicht) is de regeling dienstverlening aan huis van toepassing. Het is een vereenvoudigd type dienstverband. Alle dingen die u moet weten hierover staan op de website van ministerie van sociale zaken en werkgelegenheid, bereikbaar via de volgende weblink: http://home.szw.nl/index.cfm?menu_item_id=13711&hoofdmenu_item_id=1375&rubriek_item=391837&rubriek_id=391817&set_id=2973&doctype_id=6&link_id=122515 Aangezien studenten nog niet als zelfstandige kunnen opereren is dit echt de enige optie. Voor iemand zonder opleiding en zonder ervaring is tussen de 12 en 13,50 euro een redelijke vergoeding per uur. Voor iemand op MBO niveau is 14 tot 15,50 euro redelijk. Uiteraard is het aan u als u meer wilt vergoeden (mogelijk bijvoorbeeld vanwege lastige werktijden, of omdat u dat zelf plezieriger vind) Denk wel aan dat het verstandig is om een arbeidscontract af te sluiten waarin alles goed beschreven staat. U kunt standaard exemplaren hiervan verkrijgen bij de Sociale VerzekeringsBank (welke ook via een opting in regeling de loonverwerking/ uitbetaling kan verzorgen). Hopelijk dat u zo voldoende informatie heeft. Mocht u vragen hebben stel ze gerust. met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk