Soms eenzaam
Auteur | Bericht |
---|---|
Christine |
Geplaatst: maandag 21 September 2009 17:35
Sinds 7 jaar doe ik dit werk bij mensen thuis via het pgb en dat is een bewuste keuze omdat ik na 20 jaar verpleeghuizen wel eens echt wilde doen waarvoor ik het vak geleerd had nl. met zorgvuldige aandacht en tijd mensen verplegen en verzorgen.Ik werk meestal in gezinnen met iemand die zwaar lichamelijk en/of verstandelijk gehandicapt is In de gezinnen waar ik werk deel ik vaak ook in de problemen die in die gezinnen spelen of heb ik, zoals nu ,te maken met mensen die gaan sterven. Ook dat hoort er allemaal bij maar ik mis nu weleens die collega's die ik vroeger had om mee te praten, met een grapje en grolletje dingen te relativeren.. Wie herkent dit? |
Pim |
Geplaatst: maandag 21 September 2009 19:37
Wat jij aanstipt Christine is zeer herkenbaar. Het is echt niet zomaar dat netwerken een zeer belangrijke plaats inneemt in het werken als ZZP-er. Ik zelf ben ondertussen dit gemis deels aan het compenseren door een intervisiegroep op te starten. Kun je naast van elkaar te leren ook bijvoorbeeld klanten uitwisselen en misschien in een enkel geval elkaar helpen bij ziekte of andere problemen. Helaas is het niet zo dat je in omgeving Zoetermeer, Rotterdam, Gouda woont anders had je van harte welkom geweest bij de intervisie. met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Ellen |
Geplaatst: dinsdag 22 September 2009 16:50
Beste Christine en anderen, Ik begrijp het helemaal, ik heb altijd in vaste loondienst gewerkt. Tegenwoordig ben ik zelfstandig ondernemer. Ik ben coach en trainer. Zit ook in super en intervisiegroepjes. Omdat ik in altijd in de zorg heb gewerkt als maatschappelijk werker, casemanager enz. coach ik veel mensen uit die sector. Mijn diensten heb ik aangeboden op deze site omdat ik merk dat er meer mensen zoals jij zijn, die tegen zaken aanlopen waar zij een luisterend oor en spiegeling kunnen gebruiken. Want het werk is niet alleen eenzaam, maar je wordt ook niet gecoacht zoals je dat wellicht wel gewend was in loondienst. groetjes, Ellen Zweerman voor meer info bekijk mijn profiel |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk