1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

ZOZ Keurmerk

Auteur Bericht
Ellen Geplaatst: dinsdag 22 September 2009 08:44
Hallo,

Ik ga voor een zelfstandige onderneming werken in de palliatieve thuiszorg. Zij werken met zzp-ers ( ik werk al 3 jaar op die basis voor diverse bureau's ) De eis is dat ik een ZOZ keurmerk moet hebben.

Is dit al van de grond of nog steeds in ontwikkeling ? Als het wel al bestaat hoe kom ik daar dan aan en tot wie moet ik mij wenden ?

Groet Ellen
Lieke Geplaatst: dinsdag 22 September 2009 11:17
Hoi Ellen,

Ik heb me laatst ingelezen op het keurmerk.
Kijk maar eens op de site: https://www.mijnkeurmerk.nl/pages/genericspace/index.aspx
Zelf ben ik van plan om mij hier in 2010 op te gaan richten, naast een aantal scholingen.

Ben daarnaast ook benieuwd of er hier mensen zijn die dit keurmerk al hebben.

Groetjes Lieke
René Geplaatst: vrijdag 20 November 2009 21:04
hallo Ellen

wel wat laat dat ik reageer maar het laatste wat ik heb vernomen en dat is ook al van een tijdje terug dat er een rechtzaak of zo iets is geweest aangespannen door een zorgverzekeraar en dat het hele keurmerk naar de prulenbak is verwezen.
dit keurmerk vraagt zoveel en vaak dubbel aan een zzp-er dat je als alleen werkende haast niet aan kan voldoen.
daarnaast heeft venv een pracht van een kwaliteitsregister die beter aan jou opdrachtgever kan laten zien waar jij zoal mee bezig bent om je vak bij te houden.
venv heeft ook een venvn-zelfstandigen@googlegroups waar je lid van kunt worden en waar allerlei nieuwtjes uitgewisseld worden oven ons vak.

groet René
Annie Geplaatst: zondag 08 Januari 2012 18:30
Mijn keurmerk voor zelfstandigen zou verplicht gesteld moeten worden voor mensen die als zelfstandigen in de zorg werken.
Heb slechte ervaring met mensen die zich zelf precenteren als zelfstandigen in de zorg, er is niemand die iets controleerd er wordt niet aan scholing gedaan(slechte zaak in de zorg voor mensen die van ons afhankelijk zijn.

z.o.z in de zorg met keurmerk

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.