Reacties via deze site?
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: donderdag 24 September 2009 17:47
Hallo collega's, Ik vraag me af hoe het met de reacties van budgethouders is op deze site? Krijgen jullie veel reacties op jullie advertenties? Ik heb zelf als budgethouder hier eens een oproep voor mijn zoon gedaan en kreeg welgeteld 1 reactie, terwijl de reacties via zorgmatch.org bleven binnenstromen. Ik vraag me nu toch af of dat andersom ook zo is? Zelf heb ik als zorgaanbieder nog geen enkele reactie ontvangen, behalve als ik een persoonlijk bericht stuurde. Groetjes! |
|
Kwadraat |
Geplaatst: vrijdag 25 September 2009 20:45
Herkenbaar... Ik sta al minimaal een jaar als zorgaanbieder op deze site, maar nog nooit is er contact gezocht. Ik denk ook dat het aanbod van kwadraat niet geheel past bij deze site, die toch vooral op ondersteunende begeleiding is gericht (logisch, dat is passend bij de meeste pgb's). wel jammer. Groetjes van Miranda , kwadraat.net |
Pim |
Geplaatst: zaterdag 26 September 2009 11:17
Beste Barbara en Miranda, Ook ik heb inderdaad nog nooit iemand gehad die actief met mij contact opnam van de zorgvragers (wel zorgaanbieders, maar dan vanwege vragen, en sinds het betaald is niet meer via het berichtensysteem van deze site). Als ik zelf rondkijk in het aanbod aan zorgaanbieders is dat volgens mij ook behoorlijk vervuild geraakt en zijn de presentaties hier en daar ronduit bedroevend. Ik snap ook best dat het voor zorgvragers een hele klus is om uit te zoeken welke zorgaanbieders er geschikt zijn voor jouw eigen situatie. Om dezelfde reden hoor ik vaak mensen klagen over de bemiddelingsbureaus die ongeschoold/ onvoldoende geschoold of onbekwaam personeel sturen, mensen die klagen dat het zo ontzettend moeilijk blijkt te zijn om de juiste hulpverlener te vinden en dat zorgvragers regelmatig aanlopen tegen het feit dat er zorgverleners stoppen omdat er onvoldoende inkomsten uit te halen zijn. Toch denk ik dat ondersteunende begeleiding juist heel veel word gevraagd. Wel merk ik dat mensen onvoldoende zakelijk aankijken tegen hun eigen behoeften en daardoor vaak niet voldoende weten waar ze moeten doorpakken en waar ze belangrijke keuzes moeten maken. Want ondertussen heb ik ook met diverse ondernemers contact gehad die zorg nodig hadden en deze weten wel het redelijk zakelijk neer te zetten. Daarmee kom je dan ook snel tot zaken en die weten ook vrij snel te formuleren wat ze nodig hebben. Dat is uiteraard gebaseerd op veel ervaring en rondkijken wat er word aangeboden. Als zorgondernemer blijft het dan ook erg nodig om jezelf op zoveel mogelijk plekken te presenteren om aan klanten te komen. met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Geplaatst: zaterdag 26 September 2009 12:45
bericht over suzanik heb van alles geprobeerd om suzan te bereiken maar helaas ,en weet nu ook niet meer hoe ik haar moet bereiken. want u kunt de advertentie ook stop zetten ,ik ben gelukkig geslaagd en dus voorzien |
|
Nationale Hulpgids team |
Geplaatst: maandag 28 September 2009 18:13
Beste Zorgaanbieders, Zoals ook blijkt uit bovenstaande reactie van Mia vinden Pgb-houders dus dagelijks Zorgaanbieders op ZoekPgbZorg. Wij vinden het altijd vervelend om te horen dat je geen reactie krijgt en we zijn bezig om een lijst met tips te maken die je kunnen helpen om meer reacties te krijgen. Even voor de duidelijkheid: Er worden per maand honderden, zelfs duizenden berichten verstuurd door Pgb-houders aan Zorgaanbieders. Voor de maand september staat de teller op 2605 berichten! Desalniettemin zijn we continu bezig om ZoekPgbZorg verder te verbeteren en proberen dat dus met de lijst met tips en door openheid te geven over dit soort cijfers. Suggesties van Zorgaanbieders zijn meer dan welkom! Dus plaats je tips in dit forum of stuur ze naar ons door. Met vriendelijke groet, Het ZoekPgbZorg Team |
Elly |
Geplaatst: maandag 28 September 2009 20:38
Mijn eenvoudige advertentie (zorgaanbieder) op deze site werkt uitstekend. Ik krijg regelmatig reactie's en moet soms nee verkopen. Ik ben dus erg tevreden en blij, dat ik niet meer afhankelijk ben van een bemiddelingsbureau. Gr. Elly. |
Taco |
Geplaatst: maandag 28 September 2009 21:53
Wat een vaag bericht van 'Mia', de reactie van ZpZ en de eenvoudige advertentie. Het doet bijna denken aan de wasmiddelen reclame: zie je, het werkt echt! |
Nationale Hulpgids team |
Geplaatst: dinsdag 29 September 2009 10:18
Beste Taco en de andere zorgaanbieders, Even voor de duidelijkheid, het bericht van Mira is op zaterdag geplaatst. Dit onderwerp op het forum hebben wij pas op maandag gezien en we hebben dus ook pas op maandag gereageerd. Zowel Mira als Elly zijn bestaande leden van ZoekPgbZorg en de berichten zijn dus niet door ons geplaatst. Het ZoekPgbZorg Team |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk