Wil je ook vanzelf geschikte hulpen per e-mail ontvangen?
E-mailadres:

Akemi uit AMSTELVEEN

Notitie (alleen voor jezelf zichtbaar)
sluiten
Foto Akemi uit AMSTELVEEN
  1. 55 jaar
  2. AMSTELVEEN
  1. Nederlands Engels

Over Akemi

Goedemiddag.

Ik ben remedial teacher en heb een eigen praktijk. Ik begeleid kinderen 1 op 1 met leerproblemen. Ik heb heel veel ervaring in het begeleiden van kinderen met rugzakjes. Ik begeleid al 15 jaar kinderen met ADHD.autisme, langdurig zieke kinderen, kinderen met dyslexie en dyscalculie, kinderen met taal- en spraakmoeilijkheden en slecht horende kinderen. Ik doe dat met zeer veel liefde en de nodige humor en luchtigheid


Kwaliteit

Akemi heeft nog geen kwaliteitskenmerken ingevuld

Lid van branchevereniging:

-
Hulpaanbod & tarieven
  1. Begeleiding: Tarief in overleg
Extra info
  1. Ja
  2. Ja
  3. Niet van toepassing
  4. Nee
  5. Nee
Opleiding en ervaring
  1. Akemi heeft nog geen CV
  2. Onbekend
  3. Geen
  4. Geen
  5. Baby Kinderen
    Pubers Volwassenen
    Senioren Bejaarden
Beschikbaarheid
  1. ma di wo do vr za zo
    ochtend jajajajajaneenee
    middag jajajajajaneenee
    avond neeneeneeneeneeneenee
    nacht neeneeneeneeneeneenee
Aanbevelingen
  1. Akemi heeft nog geen aanbevelingen.

Door een aanbeveling te plaatsen voor Akemi help je om de betrouwbaarheid te vergroten. Jouw aanbeveling is erg belangrijk voor andere mensen om een goede keuze te kunnen maken. Let op dat de aanbeveling door iedereen gelezen kan worden. Wil je anoniem blijven, vul dan bijvoorbeeld alleen je voornaam in.

  1. Plaats een aanbeveling
  2. Je e-mailadres wordt niet door ons op de website getoond, alleen gebruikt om een bevestiging van de aanbeveling heen te sturen
Locatie

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.